English

Ylläpito ja käyttäjätuki

Käyttäjätukemme periaatteena on "kysy mitä tahansa, me neuvomme."

Tarjoamme tuotteillemme kattavat ylläpito- ja käyttäjätukipalvelut. Timehousen käyttäjätuki palvelee kaikissa Time 3.0 -järjestelmään liittyvissä ongelmatilanteissa. Tuki on tavoitettavissa sähköpostilla ja puhelimitse. Tukipyyntöjä ratkovat samat asiantuntijamme, jotka vastaavat myös verkkopalvelutoteutuksistamme.

Kaikki käyttäjätuen vastaanottamat tukipyynnöt kirjataan tikettijärjestelmään, joka edesauttaa tukipyyntöjen selvittämistä ylläpitämällä historiatietoa tukipyynnöille suoritetuista toimenpiteistä.

Time 3.0 -ohjelmiston ylläpito- ja käyttäjätukisopimus:

  • Neuvonta- ja tukipalvelu toimistoaikana 9 – 17.
  • Tukipyyntöjen käsittely aloitetaan viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
  • Tuen antaminen alkaa tunnin sisällä kriittisissä tilanteissa.

Ylläpito

Ohjelmistoylläpito tuo varmuutta ja jatkuvuutta.

Ohjelmistoylläpito tarkoittaa ohjelmiston toimituksen jälkeen tapahtuvaa ohjelmiston muokkausta, parannusta, virheenkorjausta ja suorituskyvyn parannusta. Ohjelmistokehitystiimin ammattilaiset varmistavat järjestelmän laadun säilymisen ja ominaisuuksien ajantasaisuuden.

Ohjelmistoylläpitoon kuuluvat tietoturvapäivitykset pitävät julkaisujärjestelmän tietoturvan ajantasalla Internetin muuttuvia turvauhkia vastaan. Ominaisuus- ja versiopäivitykset varmistavat, että julkaisujärjestelmä ja sillä hallittavat verkkopalvelut pysyvät teknologiakehityksessä mukana.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi, niin kerromme lisää

Yhteydenotto

* = pakollinen
YritysNimiSähköposti *Puhelinnumero